Support - Når du har brug for det
Det kan dog være tidsbesparende at kigge på denne side efter løsningen først, da der kan være ventetid på personlig kontakt.
Herunder finder du ofte stillede spørgsmål, både for private brugere, og for erhvervsdrivende. I højre side findes nyttige links der kan bruges, enten i forhold til en support session, eller på egen hånd.
A: Der er ingen problemer med at flytte sit eller firmaets telefonnumre over til NetTel. Udfyld et porteringsskema, med navn og adresse (se under dokumenter). Herefter ordner vi resten. Abonnementet på dit telefonnummer hos din gamle operatør opsiges automatisk.
Q: Fax?
A: NetTel understøtter fax og det er derfor ikke noget problem at bruge fax med NetTels faxabonnement.
Q: Hvis internetforbindelsen forsvinder, hvad så med vores telefoni?
A: Da IP telefoni kører over jeres internetforbindelse, er det vigtigt at den fungerer. NetTel kan tilbyde Fail-over, hvilket betyder, at hvis jeres internetforbindelse forsvinder viderestilles jeres samtaler automatisk til et forudvalgt telefonnummer, efter jeres valg.
A:Nummeret skal porteres til NetTel. Gøres ved at udfylde et porteringsskema og returnere det til NetTel, enten som email, fax eller som brev.
Q: Kan jeg tage mit nummer med til udlandet?
A:Ja det kan du godt, men grundet sikkerheden hos NetTel, kan dette kun lade sig gøre, efter nærmere aftale med NetTel.
Q: Jeg kan ikke ringe til eller fra mit telefonnummer?
A: Har man problemer med sit telefoni, SKAL man altid tjekke om internetforbindelsen er iorden (ingen internet, ingen telefoni). Herefter er det altid en god ide at genstarte sin boks. Med dette menes at man slukker strømmen til ens IP telefoni boks, venter 5 sekunder og tænder strømmen igen. Efter ca. 4 minutter virker jeres telefoni igen.
Opsætning af kalender til IPhone
IPhone kalender opsætning Link